Reklama
Dotychczas producenci i dystrybutorzy sprzętu fotograficznego najczęściej ignorowali możliwość promocji swoich najnowszych modeli w Internecie i ograniczali się do tradycyjnych metod dotarcia do klienta: rozpowszechniania materiałów prasowych oraz publikowania komunikatów za pośrednictwem serwisów WWW. Sytuacja ta zaczyna ulegać zmianie i nawet wielkie firmy dostrzegają konieczność poszukiwania atrakcyjniejszych i innych niż tradycyjne metod rozpowszechniania informacji. Niewątpliwie jednym z takich kanałów, dostępnym i wykorzystywanym zarówno przez amatorów jak i zawodowców, są internetowe serwisy wideo. Tym razem przedstawiciel firmy Nikon Polska Wiktor Sobolewski, za pośrednictwem YouTube opisuje nam zalety dwóch najważniejszych produktów w ofercie firmy. Wideoklip ten ma długość około trzech minut i warto go obejrzeć, aby samemu przekonać się, jaka czeka nas przyszłość w tym sektorze aparatów cyfrowych.
- Strona producenta:www.nikon.pl